Projektowanie stoisk wystawienniczych – nowoczesne stoiska targowe 

Projektowanie stoisk wystawienniczych – nowoczesne stoiska targowe 

Kluczem do zaprojektowania przyciągającego wzrok stanowiska targowego jest nowoczesny design. Jeszcze do niedawna targi branżowe kojarzyły się z szarymi i jednolitymi stanowiskami. Dziś jest to miejsce pełne nowych możliwości, nowoczesnych boksów, ale także wysokiej konkurencji. Jeśli więc chcesz wyróżnić się z tłumu, to musisz zadbać o nowoczesne stoisko targowe. Jak odbywa się projektowanie stoisk wystawienniczych i na co zwrócić uwagę przy wyborze? 

Projektowanie stoisk wystawienniczych – określ swój cel 

Projektowanie stoisk wystawienniczych zaczyna się od określenia celu. Czy jest nim wprowadzenie nowego produktu na rynek? Chcemy poszerzyć swoje grono klientów, a może szukamy partnerów biznesowych? Stoiska targowe powinno nam pomóc w osiągnięciu naszych celów. Żeby jednak tak się stało, musi być idealnie dopasowane do naszych potrzeb. 

Jak to osiągnąć? Przede wszystkim warto postawić na sprawdzoną firmę projektującą i wykonującą stoiska targowe. Dzięki temu możemy mieć pewność, że nasze potrzeby zostaną uwzględnione w projekcie, a efekt końcowy spełni nasze oczekiwania. Co ważne, nowoczesne stoiska targowe są mobilne. Oznacza to, że projekt możemy wykonać raz, ponieważ stoisko będzie podróżować razem z nami. Złożenie i rozłożenie nowoczesnego stoiska wystawienniczego nie jest trudnym zadaniem, za to niezwykle funkcjonalnym rozwiązaniem. 

Jakie powinno być idealne stoisko targowe? 

Nowoczesne stoisko targowe powinno być nie tylko mobilne, ale także funkcjonalne i estetyczne. Elementy takie jak oświetlenie, banery i gabloty są nieodłączną częścią stoiska. Warto jednak postawić na nowoczesną odsłonę. Punktem głównym każdego stoiska targowego jest lada informacyjna, czyli miejsce spotkań z klientem. To tutaj nawiązujemy pierwszy kontakt z odwiedzającym. Lada musi być odpowiednio oświetlona, bardzo ważne jest, żeby sprawiała wrażenie porządku i ładu. Z tego względu nie umieszczaj na niej zbyt wielu gadżetów promocyjnych. Zapasowe broszury lub dodatki umieść w kantorku lub ruchomej szafeczce. 

Projektując stanowisko nie możemy oczywiście zapomnieć także o nazwie firmy i logo. Te dwa elementy powinny być widoczne na pierwszy rzut oka. Warto postawić na oryginalne oświetlenie i kolory, które współgrają z identyfikacją wizualną naszej firmy. Pamiętaj jednak, że najlepiej odbierane są stonowane barwy. Dlatego unikaj jaskrawych i krzykliwych kolorów, które przytłaczają i na dłuższą metę męczą odbiorców. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.