Gadżety reklamowe to temat, którym prędzej czy później będzie musiała się zainteresować każda firma – w tym również przedsiębiorstwa małe. Jest wiele okazji, podczas których rozdawanie gadżetów jest dobrym pomysłem czy wręcz wypada to zrobić. Można wśród nich wyróżnić chociażby prezenty świąteczne, czy też podarunki z okazji nawiązania bądź przedłużenia współpracy z danym klientem.
Obecnie firmowe loga nanosi się na dziesiątki, jeśli nie setki różnorodnych produktów. Poza tradycyjnymi długopisami, smyczami reklamowymi czy t-shirtami warto wymienić wśród nich termosy reklamowe. Dlaczego warto się nimi zainteresować i komu mogą się one przydać? Wbrew pozorom to doskonałe gadżety na bardzo różne okazje!
Termos – gadżet przydatny w codziennym życiu
Termos przydaje się nie tylko podczas campingów czy wycieczek krajoznawczych, ale także w codziennym życiu. Wiele osób robi sobie kawę czy herbatę w domu, wlewa ją do termosu i popija w czasie podróży do pracy lub już w jej trakcie.
Jest to prosty i relatywnie niedrogi (chociaż oczywiście wiele zależy od tego, jaki dokładnie model się wybierze) gadżet, który można rozdawać zarówno swoim klientom (potencjalnym, obecnym), jak i pracownikom. Kojarzy się zapewne przede wszystkim z zimniejszymi okresami, ale nie trzeba się ograniczać tylko do zimy, ponieważ tak naprawdę może się przydać o każdej porze roku.
Dodatkowym bonusem jest fakt, że termosy zapewniają całkiem sporą przestrzeń reklamową, a więc można umieścić na nich poza logo i nazwą firmy także chociażby adres czy dane kontaktowe (ale nie trzeba – wszystko zależy od woli zamawiającego). Dostępne są zarówno relatywnie niewielkie termosy, idealne właśnie do codziennych zastosowań, jak i większe modele, które sprawdzą się u bardziej wymagających osób.
Termosy reklamowe to świetny prezent dla fanów survivalu
Jak już powyżej udowodniono, nie trzeba być fanem survivalu, żeby od czasu do czasu (czy nawet regularnie) wykorzystywać termos. Termosy reklamowe mają wiele zastosowań, w związku z czym są bardzo uniwersalnymi gadżetami. Natomiast nie zmienia to faktu, że osoby, dla których wycieczki do lasu to najlepsza rozrywka, zapewne docenią je szczególnie mocno.
Wysokiej jakości termos może być użytkowany przez długie lata, a o to przecież chodzi w rozdawaniu gadżetów reklamowych. Kluczowe jest, aby spodobały się danej osobie w momencie ich przekazywania, ale też żeby były użytkowane jak najczęściej w dłuższej perspektywie. Dzięki temu nazwa i logo firmy nie zostaną zapamiętane i będzie ona już na stałe budzić pozytywne skojarzenia.